Doporučte rozjasňovač + víkendová Link Party

S přicházejícím víkendem tu máme tradiční Link Party, tentokrát na téma dekorativní kosmetiky, ať to máme tématické s článkem níže :-)

(pokud jste na Party poprvé, můžete se podívat sem a zjistit, o co jde)







Po úspěšném pořízení štětců Hakuro, které jste mi doporučily na můj minulý dotaz, jsem se rozhodla zkusit dohazovací metodu podruhé. Štetce zatím vypadají, že jsou super - i když si na sebe ještě trochu zvykáme, protože jsem dříve měla úplně jiné. Každopádně mě to navnadilo k tomu, abych si s výběrem dalšího kousku dala opět poradit.

Tentokrát si vybírám nějaký pěkný rozjasňovač. Nejvíc mě svrbí ruka nad pár korejskými kousky, konkrétně koulemi od Skin 79, které jako rozjasňovač chválila Moora, a pak ještě Secret Beam od Etude House a Luminous Highlighter od Elishy Coy.

Preferuji spíš pudrovací verzi, než tekutou nebo krémovou, nějak mi tenhle typ sedí víc (ale třeba bych se přemohla). Hledám spíš mezi levnějšími kousky (ne nezbytně úplně tím nejlevnějším, co existuje) - pro moje příležitostné líčení jsou luxusnější kousky za tisícovku celkem zbytečné, nejspíš by mi vydržely do smrti a ještě by po mně někdo půlku zdědil.

Podělíte se se mnou o svoje tipy? Co vyhovuje vám a proč? Případně - zkoušely jste některý z jmenovaných kousků?

Za všechny tipy a doporučení předem děkuji!

Žádné komentáře