Ziaja Kakaové máslo - Emulze na tvář a tělo

Předem musím říct, že obecně nemám moc ráda "kombinované" přípravky, které nabízejí použití jak na obličej, tak na tělo. Ne, že bych se bála namazat si záda pleťovým krémem, ale obráceně už bych se do toho příliš nehrnula. Při hledání emulze na pleť coby přípravku doporučeného pro můj typ pleti Chizu Saeki jsem si toho, že je produkt vhodný na obojí použití nevšimla - a musím říct: naštěstí. Protože jinak bych si ho asi neobjednala a tak nezjistila, jak je vlastně skvělý.

I přes počáteční rozčarování zmíněným přehlédnutím jsem se rozhodla, že ho na pleť používat zkusím. Zařadila jsem ho tedy do své ranní i večerní péče o pleť a brzo mohla pozorovat výsledky.

Moje prvotní nadšení způsobila jednoznačně vůně této emulze - jemná, tak akorát výrazná, připomínající čokoládový jogurt. Po nanesení na pleť vizuálně krémová textura rychle taje a velmi dobře se vstřebává. Pleť je po použití na dotek velmi příjemně hydratovaná.

Při použití přes den jsem u emulze nazaznamenala žádný speciální efekt - prostě běžný vyhovující denní krém. Překvapivé výsledky jsem ovšem zaznamenala při používání na noc - moje pleť se do rána krásně zregenerovala a na dotek byla úplně sametová, a to hned po prvním použití (efekt od té doby stále trvá, opakuje se po každém použití na noc). Ačkoliv mám s kakaovým máslem obecně dobré zkušenosti, musím přiznat, že až takový efekt jsem u výrobku s jeho 5% obsahem nečekala.

Po spotřebování (které vzhledem k 200 ml obsahu nebude zas tak rychlé) si tuhle emulzi rozhodně pořídím znovu. Důkazem mé lásky k tomuhle výrobku je nepochybně i to, že když můj drahý při marném hledání svého tělového mléka jen tak mimochodem utrousil, že se holt kdyžtak namaže tím kakaovým, s řevem jsem ho hnala, ať si vezme něco ze zásob v koupelně a na tohle mi nesahá :-)

Na webu Růžová 10 lze tuto emulzi pořídit za krásných 109 Kč.

Obrázek pochází z webu ruzova10.cz 

Žádné komentáře