Únorový (valentýnský) Ladybox

 Téma víkendové link party - DIY kosmetika a přípravky na pleť z domácích zdrojů.

Po dlouhé době opět rozbalovací příspěvek na téma Ladybox. Tentokrát jsem se nechala po 3 měsících bez krabičky zlákat avizovanou značkou Dr. Hauschka, kterou jsem rozhodně chtěla vyzkoušet. Sice to po prvním spoileru, který hlásil plnou velikost, začalo vypadat, že bude asi jen vzoreček, ale sašetkou to naštěstí neskončilo.

Páteční fotky na FB Ladybox prozradily ještě krém na ruce a tělo od Nevo Spa, který miluju, takže se obavy ze zklamání rozplynuly a začala jsem se opravu těšit.

InTime mi bohužel doručení zásilky nahlásil až mezi 14-18, což v naší lokalitě obvykle znamená 18, občas i později - takže mě čekalo celodenní čekání, spojené s odoláváním pokušení nakouknout do obsahu na některém z blogů, jehož autorce byla zásilka doručena o něco dříve.


Kurýrní služba mě tentokrát každopádně dožrala ještě o něco víc, než obvykle - poté, co při minulých dodávkách kurýr nebyl schopen zajet do naší ulice, případně dorazil až po šesté nebo mi na rozvoz odeslali zásilku, pro kterou jsem si po potvrzení den předem přijela na depo, tentokrát se neobtěžovali s osobním předáním nebo aspoň obvyklým zavoláním a prostě mi krabici hodili do schránky (volně přístupné na brance do ulice). Docela by mě zajímalo, jak vypadá podpis na dokladu o doručení...

Nicméně zpět k pozitivnějším věcem a sice obsahu krabičky jako takové - se kterou jsem tentokrát bez výhrad spokojená. 

Dr. Hauschka se nakonec skutečně koná ve vzorečku, ale 10 ml už je alespoň trochu použitelné množství. Sice bych raději něco na pleť, ale levandulovo-santalový sprchový balzám mě v zásadě neuráží :-) Naše dítě, které se ho obratem pokusilo ukrást, evidentně taky ne...




Můj oblíbený krém na ruce a tělo od NevoSpa dorazil v růžové vanilkové variantě, kterou jsem ještě neměla - takže příjemná změna. Krém obecně používám jen na ruce a patří k mým celkem oblíbeným výrobkům - příjemně a dlouhodobě hydratuje a taky dobře voní.





Diamantová výživa na nehty od Jordany mi taky celkem padla do vkusu - na barevné laky moc nejsem, ale bezbarvou péči vyzkouším s chutí. Mým nehtům by to mohlo jedině prospět... Tedy, za předpokladu, že mi ho dítě vrátí :-)


Následují další dva plné produkty dekorativní kosmetiky - oční stíny LiliLolo v odstínu Cappuccino a Lesk na rty Pease Milky lips. Obě značky znám v podstatě jen z blogů, takže to bude první osobní zkušenost. Barva lesku mi přijde docela zajímavá, hnědé stíny mě zas tolik nezaujaly - možná se porozhlédnu na exchange po jiné variantě.






 Po pěti plných produktech následují jediné vzorečky v této edici - krásně a intenzivně vonící arabské parfémy, u mně Halima a Banafsaj, a jedna kosmetická pomůcka - ořezávač nehtové kůžičky od NevoSpa (jeden nevybalený mám už z rok staré prosincové edice, a obávám se, že tenhle skončí stejně).

Musím říct, že edice je tentokrát opravdu nadupaná a moc se mi líbí - a jsem rozhodně moc ráda, že jsem si boxík tentokrát objednala.

A co vy? Jak se vám únorová krabička líbí?

6 komentářů

  1. Mě se taky balíček líbí :) Škoda že jsem neobjednávala :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Docela pěkné, poslední dobou jsem nekupovala, protože to stálo za nic...Ale tady bych asi nelitovala:)

    OdpovědětVymazat
  3. Poslední dobou mě už boxy nechávají chladnou a ani tento není vyjímka. Dost by mě zklamal jen vzorek avizované značky.Dr Hauschka. Jinak lesk a stíny vypadají dobře, přesto mě nemrzí, že už nějakou dobu neobjednávám.

    Radu -
    UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  4. Po poslednich zklamanich jsem ted nadsena. Dekorativka mi prisla v super odstinech, takze si nemuzu stezovat:)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem hodně spokojená. Po prosincovém boxu, ve kterém předem slibovali značku Natura Siberica jako jeden z hlavních produktů boxu a nakonec byly dva sachety, jsem ani nečekala, že by výrobek Dr. Haushka byl v plném balení. Tahle mini varianta mi už přijde ok. Zkoušela jsem dnes ráno, má super konzistenci i vůni a myslím, že mi tubička vyjde tak nadvakrát.

    Nevo zkouším poprvé a vanilkové vůně opravdu můžu. Tohle mléko mi sice voní víc po levanduli než po vanilce, ale nevadí, i tak velmi příjemné.

    Velkou radost jsem měla i ze stínů, značku jsem doteď neznala a na vyzkoušení ještě čekají.

    Zpevňovač nehtů a lesk na rty (u mně čirý), nenadchnou, ale ani neurazí a určitě u mně najdou uplatnění a splní svůj účel, takže za ty také plus, stejně jako za lak na nehty Beauty UK v jemném růžovém odstínu, který jsem měla navíc jako dárek k předplatnému.

    Jediné, co tomhle boxu není můj šálek čaje, jsou vzorky arabských parfémů, ty bych si klidně odpustila.

    OdpovědětVymazat
  6. jako je fakt, že byli i silnější balíčky, co to tak sleduju, ale já si tento objednávala také a že bych z něj byla zklamaná to seříct nedá :-) lost-strength.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat