Skin79: Crystal C Mist Toner

Tonikum s vitamínem C ve spreji jsem otestovala opravdu důkladně - poslední 3 týdny jsem totiž na pleť nepoužila žádný jiný kosmetický přípravek. Ne, že bych byla tak oddaná testování, ale ve své nové domácnosti ještě nemám zrcadlo a bez něj mám problém si i vyčistit zuby - takže mytí čistou vodou a používání spreje byla celkem výhra.

Podle výrobce by sprej obsahující výtažky červených hroznů, granátového jablka, papáji a citrónu měl pleť osvěžit, rozjasnit a dodat jí vitalitu. Zároveň by měl pleť hydratovat a držet pod kontrolou tvorbu mazu. Pro osvěžení během dne se dá použít i přes make-up, stříkat ho údajně lze i do vlasů.

A teď, jak je to doopravdy:

Test první: použití v "běžném provozu" přes den

Ve stručnosti - výrobce nelže. Sprej se skutečně dá bezpečně použít i na nalíčený obličej, s make-upem neudělá naprosto nic. Vyzkoušela jsem nastříkání z doporučené vzdálenosti 20 cm (ideální pro "zasažení"celého obličeje jednou ranou) i z cca 10 cm (tady už to chce alespoň 2 dávky), make-up bez úhony přežil obojí.

Přestříkání obličeje je příjemně osvěžující, pleť je po aplikaci viditelně rozzářená.

Test druhý: výhradní používání

Ani v tomto případě nejsou výsledky špatné, byť ne zcela stoprocentní. Sprej jsem používala 1-2x denně (obvykle ráno, někdy i přes den nebo večer). Po třech týdnech můžu říct, že se mi velice dobře zahojilo vše, co se mi před zahájením používání na pleti objevilo, včetně dlouhodobějších problémů (akné objevující se znovu a znovu na stejném místě). Sice jsem na pleti následně našla pár nových pupínků, ovšem všechny byly poměrně nenápadné a nechaly se bez odporu zlikvidovat.

Korekce mastnoty nebyla úplně ideální, při pohledu do zrcadla jsem si připadala lehce umaštěná a pleť byla nehezky matná a mdlá - což ovšem instantně vyřešilo použití peelingu.

Trochu horší to patrně bylo i s hydratací pleti - na pocit suché kůže na obličeji obecně netrpím, takže v tomto směru jsem problém nezaznamenala, ale při bližším zkoumání se opět objevily dvě jemné vrásky na čele. Nebojím se toho, že by si s nimi do týdne neporadila kombinace lotion mask a japonské masáže, ale v tomto směru každopádně jen na toner spoléhat nelze (což ovšem patrně nebyl ani záměr výrobce).

Závěrem můžu rozhodně říct, že s tonikem jsem velice spokojená a rozhodnutá pořídit si ho znovu, až mi jednou dojde. Dobrou zprávou je, že to nejspíš nebude nijak brzy, protože po měsíci používání z lahvičky sotva ubylo.

Toner existuje ve třech variantách, kromě vitamínové je v nabídce ještě hydratující růže a adstringentní zelený čaj.



Sprej má obsah 60 ml a na ebay se dá pořídit za cenu kolem 9 USD.

Obrázky pocházejí z webu Skin79 USA.

3 komentáře

  1. Hodně je zajímavé to tonikum s vitamínem C - hledám teď výrobky právě s obsahem vitamínů a vypadá to, že i fungují-dle Tvých testů :)..Já taky používám tonikum v rozprašovači (už jsem si na to zvykla) růžovou vodu od Purity Vision a květinovou vodu mátovou od Saloos a zatím jsem spokojená...

    OdpovědětVymazat
  2. Bohužel/bohudík neovládám nakupování přes ebay. :-D Ušetřilo mi to už spousty peněz. :) Na léto bych si ale ráda pořídila aspoň nějakou termální vodu ve spreji, jen jako osvěžení, nic jiného po ní chtít nebudu. ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. eM: ten rozprašovač je vážně super, divím se, že mě to nikdy dřív nenapadlo. S C vitamínovými přípravky na pleť jsem hodně spokojená.

    Ilka: ano, eBay je zákeřná :-) Na léto mám docela dobrou zkušenost s obyčejnou Mattonkou přelitou do spreje- někde jsem četla, že má hodně podobné složení, jako voda z Vichy

    OdpovědětVymazat