Květnový Ladybox

Poslední týden jsem sice měla chuť přejmenovat krabičky krásy na ZlobiBoxy (moje vzorky od Welly v minulém SB byly samozřejmě prošlé a posunutí distribuce LB o dva dny mi dost nabouralo plány na tento týden), ale budiž jim to pro tuto chvíli odpuštěno. SenzaBox jsem se rozhodla pro tento měsíc oželet (někde na mě vypadla zpráva o převaze dekorativky, která se mi v boxech zatím nikdy netrefila do barvy, takže neriskuji :-), takže se podíváme na obsah Ladyboxu.

Dopředu bylo možné vybrat si odstín tekutých očních stínů, předem odhalené byly značky La Chevre/Le Chaton a něco ze sortimentu Profimedu (doufala jsem v milovaný řecký Korres, což bohužel nedopadlo) a nespecifikovaná oblíbená značka z Británie.










Co tedy již klasická růžová krabice obsahuje?

Černé chroští na mě tenhle měsíc patrně nezbylo, takže boxík mám vystlaný něčím, co vypadá jako skartovaná krabice.




V plném balení tentokrát najdeme masku od Le Chaton - v mém případě Výživnou tvarohovou masku s medem (produkt je personalizovaný, takže v boxu můžete najít i jinou variantu)




a tekuté oční stíny Lambre ve zvolené barvě (hnědá nebo fialová).



Přiznám se, že tahle dvojice mě moc nenadchla - masky používám jednou v roce na vánoce (tahle navíc poměrně divně smrdí), stíny mají sice na první pohled pěknou a přirozenou barvu, ale moje oči s ní vypadají opuchle, jako kdybych flámovala celou noc :-(

Další v řadě je vzorek zubní pasty Marvis, jedna ze značek Profimedu. Z té mám celkem radost, plánovala jsem ji vyzkoušet.


Druhou Profimed značkou je Lee Stafford, v boxu najdeme buďto Lesk na vlasy ve spreji nebo Suchý šampón. Nad tím bych já osobně skákala radostí metr vysoko, ovšem bohužel mám lesk - s kterým vážně netuším, co budu dělat.


Cestovní balení Cocoa Butter Formula Lotion od Palmer`s mě nadchlo o něco více, moc se mi líbí vůně. Konzistence je překvapivě hutná, tak jsem zvědavá, co vykouzlí s mým obličejem. Přiložený vzoreček Firming Butter téže značky (coby vhodná cílová skupina) ráda vyzkouším, byť si nejsem jistá, jestli z 2,5 g vzorku něco poznám :-)



Předposledním výrobkem je cestovní balení sprchového gelu a pěny do koupele Duck Island. Vůni mandarinky a bergamotu sice naprosto zbožňuju, ale tohle bohužel páchne jako jar na nádobí :-( Za mě další mínus.



A úplně nakonec vzorek od Iven Cosmetics Collagen speciál s Elastinem. Obsah kelímku má gelovitou konzistenci a ne zrovna příjemnou chemickou vůni. No nic - vyzkoušíme, uvidíme.




Za sebe musím říct, že se tohle vydání moc nepovedlo. Potěšilo mě v podstatě jen lotion od Palmer`s a zubní pasta, čili vzorky v součtu v hodnotě necelých 60 Kč... :-(

7 komentářů

  1. Já jsem tentokrát LB neobjednala, protože už podle nápovědy se mi to moc nezdálo. A měla jsem pravdu, tohle by mě také moc nepotěšilo...

    OdpovědětVymazat
  2. No... tak to se Ladyboxu moc nepovedlo, suším si doma na exchange Nobilis Tilia Čokoládovou fantazii a vypadá to, že zase nebude měnit za co. :-/

    OdpovědětVymazat
  3. ne fakt že je tam toho dost málo, ale mě se celkem výrobky líbí :)
    http://turquoise-bow-of-cosmetics.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. ten palmer´s ale není na obličej, je na tělo :) (v dopise uvádí jednou to a jednou ono, ale co tuhle značku znám, tak tohle je fakt na tělo)

    OdpovědětVymazat
  5. Aha! Tak to děkuji za info, já bych si s tím s přehledem namastila ksichtík...

    OdpovědětVymazat
  6. Fakt je ten Palme´r na tělo? Já všude u holek čtu, že je právě na ksichtík, už jsem si říkala, že se po něm někde poohlédnu, protože to jediné mě z LB jakžtakž zaujalo... no, tak si nechám zajít chuť :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Palmer´s... chybička se vloudila, pardon :)

    OdpovědětVymazat