Dubnový SenzaBox

Hned ráno na mě v bloggeří čtečce vykoukly 3 články o zeleném SenzaBoxu, ale rozhodla jsem se vytrvat do příjezdu kurýra a nepodívat se, co je uvnitř. Jestli to nemáte stejně, rozbalovací "foto-reportáž" je tu právě pro vás :-)

SenzaBox má tento měsíc naprosto nádhernou zelenou krabici, 


pod kterou leží tradiční hromádka letáčku. Tento měsíc se cítím trochu ošizena, v SenzaBoxu tři, v Ladyboxu jeden - v čem si budu tenhle měsíc číst? :-)


A teď už otevřená krabička a vyrovnané výrobky. Vypadá to vážně lákavě a pěkně plně...


...a nechybí samozřejmě tradiční dopis s přehledem výrobků.


A začínáme vybalovat! Krém na ruce Ziaja s kozím mlékem má krásnou klasickou krémovou vůni a je ho plné balení (80 ml).  Krém na ruce je na mém aktuálním nákupním seznamu, takže se rozhodně hodí.


Nekosmetická voňavost, od předem prozrazené značky Yankee Candle byla tím, co mě tento měsíc přesvědšilo ke koupi SenzaBoxu. Vosk do aromalampy mi přišel v božsky citrónové vůni Sparkling Lemon. 


Šampón a maska od Welly na jemné vlasy, oba po 30 ml. Jemné vlasy mám, ráda vyzkouším. Plné balení má 250 ml (šampón) a 200 ml (maska).


Další velké balení - krabička s antiperspirantem Rexona. Tuhle značku používám už spoustu let, takže jejich novinku ráda vyzkouším.


Další prozrazená značka, kosmetika Vichy. Vyhlazující a rozjasňující krém s kombuchou je v parádním 15 ml kelímku, má něžně růžovou barvu a strašně krásně voní.




A nakonec pytlíček od SKIN79 se vzorky šesti BB creamů a kódem na 10% slevu na nákup. VIP Gold má u mě v koupelně stálé místo už celkem dlouho, na léto jsem se chystala na oranžový s vysokým ochranným faktorem - takže ho alespoň můžu před nákupem otestovat. 



Wooow!Spousta mazadel, ani jedno malovátko ve špatné barvě (v tomto směru mám obvykle smůlu, boxy se mi "do barvy" netrefily ještě ani jednou), krásně voňavá Yankee Candle - za mě skvěle poskládaná krabička!

Rozhodně musím říct, že ač se mi moc líbí i včerejší Ladybox, SenzaBox v dubnovém klání krabiček vítězí.

Která krabička se tento měsíc více líbí vám?

5 komentářů

  1. Paráda! Mně se taky více líbí Senzabox, už jen pro tu zelenou krabičku (růžovou totiž fakt nemusím). Yankee Candle boduje a ty vzorečky BB krémů hodnotím jako super nápad, rozhodně lepší než jeden nepadnoucí odstín make-upu. :-)
    A k tomu ověřování - autorovi blogu se žádná ověřovací slova nezobrazují, ale všem ostatním jo. Dá se to vypnout v Nastavení -> Příspěvky a komentáře -> dole je Zobrazit ověření pomocí slova: Ano, tak to změníš na Ne. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zelená krabička se mi zatím ze všech boxů líbí asi nejvíc. Růžová v Ladyboxu mi nevadí, ale moc mě nebaví, že je ta krabička pokaždé v podstatě stejná.

    Komentáře přenastaveny, díky za radu!

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ten citronovej vosk závidim. :) Jinak super blog,líbí se mi :)

    OdpovědětVymazat
  4. Že už bych si ho taky konečně objednala? No nevím nevím...:)

    OdpovědětVymazat
  5. Charmedka: vosk voní krásně - a stojí asi 45 Kč, to by skoro stálo za pořízení :-)

    Šárka K.: Mně se tenhle měsíc fakt líbí, takže já hlasuju pro :-)

    OdpovědětVymazat